| | | | | Tananyagegységek megnevezés | | Megfelelő számú előregisztráció esetén meghirdejük az adott képzést a következő körben. |
| | 20 órától igény szerinti óraszám | | | I. Drónhasználat alapjai II. Drónbeállítási folyamatok és különböző dróntípusok III. Drónhasználat jogi szabályzása | Drónhasználat, drón jogosítvány, drónkezelés | |
| Kutatásmenedzsment, K+F Innováció | | | | I. Innováció és a jogi szabályozás II. Pályázati és projektmenedzsment ismeretek, innováció | | |
| | | | | I. A változásmenedzsment elmélete II. A változásmenedzsment módszertana III. A változásmenedzsment alkalmazása | Változásmenedzsment Stressz csökkentés Változtatási stratégiák | |
| Az emberek vezetése tréning | | | | I. Korszerű gondolkodásfejlesztési gyakorlat | Önismeret Kommunikáció Stresszkezelés | |
| Döntéshozatali mesterkurzus | | | | I. Döntéshozatali elmélet II. Döntéshozatali gyakorlat | Érzelmi inteligencia Döntéshozatali mechanizmusok Döntés és eredmény | |
| Fenntartható fejlődés a gyakorlatban | | | | I. Környezettudatosság és környezeti fenntarthatóság II. Zöld gazdaság, energetika, környezettechnológia | Környezetszennyezés Globális felmelegedés Fenntartható fejlődés Zöld gazdaság EU energiapolitika | |
| Gazdasági és vállalkozási ismeretek | | | | I. Gazdasági és vállalkozási ismeretek II. Humán erőforrás gazdaságtana III. Értékelemzés IV. Üzleti etika | Megállapodáskötés HR Értékelemzés Etikus döntéshozatal | |
| Gyakorlati EU ismeretek munkavállalóknak | | | | I. Gyakorlati EU ismeretek munkavállalóknak II. Intézményi és jogi ismeretek III. Munkaügyi ismeretek IV. Szociális és munkaügyi ismeretek V. Gazdasági ismeretek VI. Fejlesztési és pályázati ismeretek | Integráció Jogharmonizáció ÁFA VIES TARIC | |
| Korszerű menedzsment technikák | | | | I. Vezetői önismeretei és személyiségfejlesztő tréning II. Vezetői kommunikációs készségfejlesztő tréning III. Prezentációs készségfejlesztés tréning | Aktív figyelem Én nyelv Hatékony kommunikéció Helyes beszédtechnika | |
| Munkatársak kompetenciafejlesztése | | | 10 / 10 / 10 / 10/ 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10/ 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 5 / 5 / 6 / 6 / 4 / 4 | I. Önismeret I.- II. II. Konfliktuskezelés I. -II. III. Stresszkezelés I.-II. IV. ProblémamegoldásI technikák V. Kreativitás VI. Kommunikáció I.-II. VII. Prezentációtechnika I.- II. VIII. Tárgyalástechnika IX. Ugyfélszolgálati kommunikáció I.-II. X. A munkavégzési hatékonyság XI. Korrupciós pontok a munkaszervezetben XII. A hatékonyság koncepciója XIII. Időmenedzsment XIV. Értékesítési gyakorlatok I.- II. XV. Együttműködésfejlesztés XVI. Erzelmi intelligencia fejlesztése XVII. Uzenetátvitel, Prezentációs - és Előadói stílus teszt XVIII. Magabiztos kommunikáció XIX. Kreativitás teszt és technikák XX. Empátia és stressz | Önismeret Konfliktuskezelés Értékesítés Empátia Időmenedzsment Tárgyalástechnika | |
| Prezentációs mesterkurzus | | | | I. Önismeret II. Stresszkezelés és problémamegoldás III. Kreativitásfejlesztés IV. Kommunikációs technikák személyesen és az online térben VI. Prezentációtechnika I. XII. Prezentációtechnika II. - gyakorlat
| Prezentációs technikák Előadástechnikák Prezentáció és kommunikáció viszonya | |
| Progresszív gondolkodási technikák mesterkurzus | | | | I. Progresszív gondolkodási technikák I. II. Progresszív gondolkodási technikák II. | Problémamegoldási módszerek Konstruktív együttműködés Tanulási hatékonyság növelése | |
| | | | | I.Szervezeti átvilágítás II. SWOT elemzés (1 ablakos, 4 ablakos) III. Vezetői rendszer átvilágítása és meghatározása a munkaszervezetben IV. Szervezeti azonosság meghatározása: vízió, misszió, érték V. Szervezeti önazonosság elemzése 17 lépésben VI. Cég-vagy intézménysztenderdek készítése VII. Márkaépítés VIII. Insight: mi van a Vevőnk fejében? IX. Ötletgenerálás X. Gerillamarketing XI. Online marketing XII. Hiba okok elemzése a munkaszervezetben XIII. Kommunikációs rendszer a munkaszervezetben XIV. Ügyfél elégedettség mérési módszerek XV. 8+ 1 ablakos SWOT elemzés XVI. Stratégiaalkotás XVII. Érvgenerálás az értékteremtésben XVIII. Termékelemzés XIX. Értékesítés XX. Kódex készítés XXI. Ügyfélszolgálati tréning XXII. Együttműködés-fejlesztés l.II. XXIV. Együttműködési kódex készítése XXVI. Munkatársi kapcsolatok elemzése 1-2 XXVII. Szinergia teszt | Szervezeti komplex átvilágítás Gerillamarketing Márkapépítés Stratégiaalkotás Termékelemzés Értékesítés Hibaokok elemzése egy munkaszervezetben | |
| | | | | I. Általános, vállalatok számára használható jogi ismeretek II. Általános gazdasági ismeretek III.. Menedzsment ismeretek | Cash- flow Üzleti terv Kötelmi jog
| |
| Vállalkozói kompetenciák fejlesztése | | | | I. Vállalkozói kompetenciák fejlesztése, a kezdeményezőkészség, szociális, kommunikációs készségek fejlesztése, önmenedzselés, motivációs attitűdök feltárása. II. Tervezési és probléma-megoldási technikák ismertetése. III. Információszerzési technikák, e gondolatmenet mentén útmutatás a vállalkozói ötlet kidolgozásához. IV. Egész életen át tartó tanulás, adaptációs készség fejlesztése. V. Továbbképzési szükségletek felmérése.
| Kommunikációs technikák Problémamegoldás módszerei Információszerzés | |
| Munkahelyi egészségvédelmi ismeretek | | | | I. Pszichoszociális kockázati tényezők megelőzése - stresszkezelés II. Pszichoszociális kockázati tényezők megelőzése –problémamegoldó készségfejlesztés III. Egészségnevelés, egészségmegőrzés – cselekvési terv kidolgozása
| Pszichoszociális kockázat Problémamegoldó stratégiák Cselekvési terv | |
| Konfliktuskezelési gyakorlatok | | | | I. Bevezetés – a konfliktus témakörről általában II. Asszertivitás III. Konfliktus a gyakorlatban
| Konfliktus Asszertivitás Én- üzenet | |
| Közösségi szolgálat a hétköznapokban | | | | I. A közösségi szolgálat fogalma és alapelvei II. A közösségi szolgálat törvényi háttere III. Közösségi szolgálati lehetőségek
| Közösségi szolgálat rendszere
| |
| | | | | I. Ráhangolódás II. Feltárás III. Fejlődés Csoport, résztvevői igényeknek megfelelően | Életvezetési technika Önismereti technika Önfejlesztés | |
| Együttműködés fejlesztési technikák | | | 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 | I. Együttműködésfejlesztés - Együttműködés fejlesztése a csoportban II. Együttműködésfejlesztés - Az együttműködő magatartás III. Együttműködésfejlesztés - Konszenzuális döntések az együttműködésben IV. Együttműködésfejlesztés - Együttműködésfejlesztési stratégiák a gyakorlatban V. SWOT elemzés - 8 ablakos VI.Kommunikációs gyakorlatok VII. Konfliktuskezelési technikák VIII. Stratégiaalkotás IX. Az együttműködési kódex X. Motiváció a csoportban 1-2 XII. A csoportműködés szabályai
| Együttműködéseket feltáró tesztek, elemzések Együttműködési szabályok készítése SWOT elemzés Motiváció | |
| Gondolkodásfejlesztési technikák | | | 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 | I.A gondolkodás folyamata II.Tesztkitöltés és elemzés III. Gondolkodásfejlesztés – Tudatos gondolkodás IV. Gondolkodásfejlesztés – Logikai gondolkodás V. Gondolkodásfejlesztés – Kreatív gondolkodás VI. Kreativitás fejlesztési technikák VII. IQ – Az intelligencia fejlesztése VIII. Progresszív gondolkodási technikák IX. Döntéshozatali technikák, módszerek X. Edward de Bono – Oldalirányú gondolkodás XI. Edward de Bono – A hat gondolkodó kalap XII. Az érzelmi intelligencia, érzelmek hatása a gondolkodásra
| IQ Edward de Bono – Oldalirányú gondolkodás Gondolkodásfejlesztés Kreatív gondolkodási technikák EQ
| |
| Hatékony vagyok, így elérem a céljaimat! - személyes hatékonyság fejlesztése | | | 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 | I. Önismeret II. Én és társismeret III. Személyiségtípusok IV. Pozitív pszichológia - reziliencia V. Lelki egészségünk VI. Stresszkezelési technikák VII. Kreativitás a hatékonyság szolgálatában VIII. Neuroagilitás IX. Verbális és nonverbális kommunikáció X.Asszertív kommunikáció: légy asszertív! XI. Az empátia, EQ: érzelmi intelligencia XII. Konfliktuskezelési technikák
| Énfogalom Szinergia teszt Kreativitás Hatékonyság Stresszkezelés Pozitiv pszichológia Neuroagilitás Asszertív kommunikáció | |
| Központban a személyiségfejlesztés | | | 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 | I. Önismeret II. Önismeretből önfejlesztés III-IV. Visszacsatolási, visszajelzési technikák V. Önértékesítés VI. Konfliktuskezelés I.-II.-III. IX. Önismereti és konfliktuskezelési gyakorlatok X.Stresszkezelés I.-II. XII. Problémamegoldási készségfejlesztés
| Énfogalom Szinergia teszt Kreativitás Stresszkezelés Problémamegoldás Személyiségfejlesztés Asszertív kommunikáció | |
| Hogyan válhatok hatékony vezetővé? | | | 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 | I. Milyen a jó vezető? II. Vezetői hatékonyságnövelés III. Vezetői stílusok IV. Vezetői önismeret 1.-2. VI. Az EQ, vagyis érzelmi intelligencia szerepe a vezetésben VII. A kommunikáció szerepe a vezetésben VIII. Az énállapot és időstrukturálás IX. Asszertív kommunikáció X. A konfliktuskezelés szerepe a vezetésben XI. Resztoratív szemlélet XII. Konfliktuskezelési technikák
| Vezetés Önismeret EQ Kommunikáció Énállapot Asszertív kommunikáció Konfliktuskezelés | |
| Lean filozófia a mindennapokban | | | 5 / 5 / 10 / 10 / 5 / 5 / 5 5 / 10 /5 / 5 / 10 | I. A lean filozófia alapjai II. A veszteségek III. Hogyan építsem be a lean rendszert a hétköznapjaimba? IV. Hogyan alkalmazható az 5S módszer mindennapjaim során? V. Kaizen módszer alkalmazása a hétköznapokban VI. A kaizen tevékenység ciklusai a hétköznapokban VII. Hogyan alkalmazzam hétköznapjaimban a kaizen 5 fő elemét? VIII. PDCA-elv a mindennapokban IX. Minőség, emberi és anyagi erőforrások a mindennapokban X. „Just In Time!” filozófia a hétköznapokban XI. TPM karbantartási-filozófia a mindennapokban XII. A lean módszer hétköznapi alkalmazási lehetőségeinek összegzése
| Lean menedzsment 5S PDCA TQM JIT TPM | |
| Hatékony kommunikáció és kommunikációs gyakorlatok | | | 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 | I. Gyakorlati nyelvhasználat: a kommunikáció alapjai II. Kommunikációs technikák III. Szóbeli kommunikáció: hogy a szó ne legyen falra hányt borsó IV. Metakommunikáció: a szóbeli kommunikáció megerősítésének lehetőségei V. Írásbeli kommunikáció: a szó elszáll, de az írás megmarad VI. Helyesírás: Madarat tolláról, az embert helyesírásáról VII-X. Prezentációtechnika: elméleti alapok, meggyőző prezentáló technikák, a prezentációk kritikus pontjai és gyakorlatok XI. Érvelés és meggyőzési gyakorlatok XII. Tárgyalástechnika: a tárgyalás menetének uralása
| Szóbeli kommunikáció Metakommunikáció Helyesírás Prezentációtechnika Érvelés Tárgyalástechnika | |
| Személyes hatékonyságnövelés a folyamatmenedzsment kompetenciafejlesztés által | | | 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 | I. A szemléletmód szerepe a mindennapok során II. A hibák okai és hasznosítási módjai III. A megállapodás-kötés alapjai IV. A hatékonyság mint mozgatórugó V. Számok a mindennapokban VI. Projektszemléletű gondolkodás VII. Az idő mint erőforrás VIII-IX. Szabályok a mindennapokban, szabályok, mint hatékonyságot növelő tényezők X. Hatékonyság a folyamatokban XI. Szabályalkotási fortélyok XII. A 12 negatív tényező a szemléletmódokban
| Szemléletmód Hiba Megállapodás Hatékonyság Életvezetés Projektszemlélet Időgazdálkodás Szabályok
| |
| Személyes hatékonyságnövelés a folyamatmenedzsment kompetenciafejlesztés által: hatékonyságnövelés, szabályalkotás, szemléletmódok | | | | I. Szabályok, mint hatékonyságot növelő tényezők II. Hatékonyság a folyamatokban III. Szabályalkotási fortélyok IV. A 12 negatív tényező a szemléletmódokban
| Hatékonyság Szabályrendszerek alkotása Szemléletmód | |
| "Haladok a korral." - informatikai ismeretek | | | 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 | I. Számítógép felépítése és használata II. Operációs rendszerek és szoftverek III. Az internet - fogalom, etikett IV. Digitális lábnyom, a közösségi oldalak veszélyei V.Vírusok, biztonsági problémák VI.Microsoft Office funkciók VII.Word: szövegszerkesztés alapjai VIII. Szövegszerkesztési trükkök, hibák IX. Excel: táblázatkezelés alapjai X. Táblázatkezelési trükkök, gyakori hibák XI. Access: adatbázis-kezelés alapjai XII. PowerPoint: prezentációkészítés alapjai XIII. Egyéb prezentációs alkalmazások XIV. Elektronikus levelezések, formai követelmények XV. Összefoglalás - gyakorlatok
| Szoftver Internet Vírusok Word Excel Access PowerPoint és/vagy Prezi.com
| |
| Felkészítő képzés az Ipar 4.0-re: adatfeldolgozás és adatelemzés alapszinten | | | | I. Mi az az Ipar4.0 II. Adatfeldolgozási alapismeretek III. Adatelemzési módszerek ismertetése alapszinten IV. Az Ipar 4.0 adott szervezetekre, vállalatokra gyakorolt lehetséges hatásainak megismerése és közös feldolgozása
| Ipari digitalizáció Decentralizáció
| |
| Felkészítő képzés az Ipar 4.0-re: Adatelemzés alapszinten az informatikai rendszerekben | | | | I. Adatelemzési módszerek ismertetése alapszinten II. Lekérdezések, kimutatások egyszerűen III. Lekérdezés és adatelemzési gyakorlatok
| Adathalmaz elemzés Statisztikai elemzések | |
| | | | 3 / 3 / 3 / 3 / 3 / 3 / 3 / 3 /3 / 3 | I. GDPR helye a jogrendszerben II. Adatvédelem elveinek összefoglalása III. Jogszabályváltozás általi jogok bővülése illetve azok gyakorlása a mindennapokban IV. Adatkezelés jogalapjai V. Adatvédelmi tájékoztatók és hozzájáruló nyilatkozatok tartalmi és formai kellékei VI. Adatkezelők új kötelezettségei VII. Adatvédelmi incidensek VIII. Előzetes hatásvizsgálat IX. Az adatvédelmi tisztviselő jogai és kötelezettségei X. Jogszabálysértések jogkövetkezményei, bírságolás
| GDPR Jogszabályváltozás Adatkezelés | |
| Attitűd formálás, tolerancia és befogadó-készség az esélyegyenlőség jegyében | | | | I. Érzékenyítés II. Attitűd formálás- elfogadás, befogadás III. A hátrányos helyzetű csoportok hatékony kezelése
| Érzékenyítés DiszkriminációAntidiszkrimináció Növekvő empátia | |
| Önkéntesség és közösségi szolgáltatásnyújtás alapjai | | | | I. Közösségi szolgálatról általánosan II. Önkéntességről részletesen III. Kommunikációs technikák fejlesztése, követendő etikai szabályok megismerése
| Közösségi szolgálat Önkéntesség Asszertivitás | |
| Munkaerő-piaci re integráció: tanulási technikák (20 óra) | | | | I. Tanulási motiváció - Hogyan ösztönözhetem magam a tanulásra? II. Tanulási stratégia kialakítása
| LifeLongLearning SMARTER RJR modell MURDER stratégia | |
| Segítő szakember lettem!- mentori, tanácsadói szerepkör | | | | I. Önismeret ,önreflexió II. Kommunikációs technikák a segítő beszélgetésben III. Tanácsadás és mentorálás
| Önismeret Verbális- non verbális kommunikáció Mentorálás | |
| Prezentációs technikák fejlesztése a sikeres interjú érdekében | | | | I. Prezentációs technika- hogyan mutassuk be magunkat az önéletrajzunkban? II. Prezentációs technika- hogyan mutassuk be magunkat egy interjú, személyes beszélgetés során? III. Állásinterjú szituációs gyakorlatok IV. Sikeres interjú ismérvei.
| Önéletrajz Interjú Testbeszéd Bértárgyalás | |
| Egyéni kompetencia térkép készítés a jó önéletrajz érdekében | | | | I. Kompetencia jelentése. II. Egyéni kompetencia térkép elkészítése. III. Önjellemzés technikája az önéletrajzban.
| Kompetencia térkép Önéletrajz | |
| Munkaerőpiaci reintegráció: önismeret és együttműködés | | | | I. Önismeret fejlesztés és együttműködés fejlesztés II. Együttműködési keretszabályok a munka világában
| Éntérképezés Munkakompetenciák Munkaerőpiac | |
| Munkaerőpiaci reintegráció: önismeret, együttműködés | | | | I. Önismeret a pozitív szemlélet tükrében II. Időgazdálkodás okosan
| Személyiségfejlesztés Időrabló tényezők | |
| Vállalkozási felkészítő tréning 3.0 | | | | I. Vállalkozói kompetenciák II. Vállalkozóvá válás, vállalkozás létrehozása III. Vállalkozás működtetése
| Vezetői készségek Pénzügyi tervezés Vállalkozás életciklusai | |
| Tréneri és facilitátori alapkompetenciák fejlesztése | | | 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 | I. Tréneri, facilitátori önismeret II. Szóbeli kommunikációs gyakorlatok III. Prezentációtechnika IV. Csoportdinamikai alapismeretek V. Fejlesztési formák és fejlesztési eszközök VI. Csoportos foglalkozás felépítése, feladattípusok, forgatókönyv
| Facilitátori szerep Fejlesztési formák Csoport foglalkozás
| |
| Elsősegélynyújtás alapjai | | | | I. Elsősegélynyújtás általános szabályai II. Elsősegély nyújtási technikák III. Leggyakoribb esetek kezelése, ellátása | Elsősegélynyújtás Eszméletlenség Sokk Balesetek | |
| | | | | I.Nyelv fa- A világ különböző nyelvei II. Az idegen nyelv ismeretének fontossága- előnyei. III. Az idegen nyelvtanulási lehetőségek | Nyelv fa Idegen nyelvtanulás | |
| Digitális fotózási és videózási kompetenciák fejlesztése | | | 10 / 10 / 10 / 10 / 10 / 10 | I. Drónhasználat alapjai II. Drónbeállítási folyamatok és különböző dróntípusok III. Képszerkesztési ismeretek és technikák IV. Retusálási ismeretek V. Természetfilmek készítése-, szerkesztése- és vágása VI. Utómunkálat és az elsajátított kompetenciák portfólióba emelése | Drónhasználat Képvágás Retusálás Filmvágás Portfólió | |
| Munkahelyi esélyegyenlőség, diszkrimináció-kezelés; az atipikus foglalkoztatási formák lehetőségei | | | | I. Antidiszkriminációs elméleti háttér II. Antidiszkriminációs esettanulmányok III. Atipikus foglakoztatásban rejlő lehetőségek kihasználása | Diszkrimináció Érzékenyítés Antipikus foglalkoztatás | |
| Pénzügyi tudatosság a mindennapokban | | | | I. Mi a pénz? II. Bevételek és kiadások családban III. Megtakarítások, befektetések és a hitel | Pénz Munkavállalás Költségvetés | |
| Pénzügyi ismeretek fejlesztése | | | | I. A vállalat pénzügyeinek hatékony kezelése II. Finanszírozási esettanulmányok III. Felkészítés az értékrombolás fázisának kezelésére | Kockázatelemzés Tőkeszerkezet Likviditás Csőd | |
| | | | | I. Munka törvénykönyve II. Munkaviszony szereplői, munkaszerződés tartalma III. Munkaidő, munkarend, szabadságok | Jognyilatkozatok Munkaviszony Munkaidő Szabadság | |
| | | | | I. Általános tűzvédelmi ismeretek II. Tűzoltó készülékek III. Tűzveszélyességi osztályok | Égés Tűzjelzés Tűzveszélyesség | |
| "Haladok a korral." - informatikai ismeretek: a számítógép, az operációs rendszerek és az internet (40 óra) | | | | I.Számítógép története, felépítése és használati lehetőségei II. Operációs rendszerek és szoftverek III. Az internet használati lehetőségei, internet etikett IV. Digitális lábnyom, a közösségi oldalak veszélyei | Operációs rendszerek Digitális lábnyom Közösségi oldalak Etikett | |
| "Haladok a korral." - informatikai ismeretek: Word használatának alapjai (40 óra) | | | | I, Vírusok, biztonsági problémák II. Microsoft Office funkciók III. Word: szövegszerkesztés alapjai IV. Szövegszerkesztési trükkök, gyakori hibák | Számítógépes vírusok Vírusvédelem Szövegszerkesztés Office, word | |
| "Haladok a korral." - informatikai ismeretek: Excel, Access és PowerPoint használatának alapjai (40 óra) | | | | I. Excel: táblázatkezelés alapjai II. Táblázatkezelési trükkök, gyakori hibák III. Access: adatbázis-kezelés alapjai IV. PowerPoint: prezentációkészítés alapjai | Office Excel Access Táblázatkezelés | |
| "Haladok a korral." - informatikai ismeretek (40 óra) | | | | I. Operációs rendszerek és szoftverek II. Digitális lábnyom, a közösségi oldalak veszélyei III. Word: szövegszerkesztés alapjai IV. Excel: táblázatkezelés alapjai
| Office Word Digitális lábnyom Operációs rendszerek Közösségi oldalak Prezentációkészítés | |
| "Haladok a korral." - informatikai ismeretek: Prezi és elektronikus levelezés (20 óra) | | | | I. Prezentációkészítés alapjai II. Elektronikus levelezési lehetőségek, formai követelmények | | |
| "Haladok a korral." - informatikai ismeretek (20 óra) | | | | I. Word: szövegszerkesztés alapjai II. Excel: táblázatkezelés alapjai | Office Word Szövegszerkesztés Táblázatkezelés | |
| Háztartásgazdálkodási ismeretek | | | | I. Alapvető pénzügyi fogalmak II. Pénzügyi tervezés alapszabályai III. Háztartás költségcsökkentése | Háztartás Pénzügyi terv Költségcsökkentés Adó Spórolás | |
| Hatékony álláskeresési technikák | | | | I. Önbizalom növelés- megfelelő fellépés kialakítása II. Nyerő önéletrajz, motivációs levélírás III. Interjúgyakorlatok | Önértékelés Interjú Önéletrajz Motivációs levél Álláskeresési portál | |
| Alapkompetenciák fejlesztése | | | | I. Anyanyelvi kommunikáció II. Szövegértés elsajátítása III. Matematikai kompetenciák | Szövegértés Matematika Kommunikáció Levélírás Értő olvasás | |
| Lean filozófia a mindennapokban | | | | I. A lean filozófia alapjai II. A veszteségek III. Hogyan építsem be a lean rendszert a hétköznapjaimba? IV. Hogyan alkalmazható az 5S módszer mindennapjaim során? V. Kaizen módszer alkalmazása a hétköznapokban VI. A kaizen tevékenység ciklusai a hétköznapokban | Kaizen 5S Lean Veszteségek Folyamatmenedzsment | |
| "Haladok a korral. "- informatikai ismeretek Windows 10 ismeretek (45 óra)
| | | | Bevezető Fájlkezelés Segédprogramok Nyomtatáskezelés
| Windows 10 operációs rendszer informatika | |
| "Haladok a korral. " - informatikai ismeretek Táblázatkezelési alapismeretek (30 óra) | | | | Alapvető ismeretek az Excel gyors kezeléséhez Képletek és függvények használata Excelben Diagramok készítése
| excel üggvények képletek diagram | |
| "Haladok a korral. " - informatikai ismeretek Haladó Excel ismeretek (40 óra) | | | | Szerkesztés, adatkezelés Függvények Elemzések Speciális eszközök
| excel függvények adatkezelés | |
| "Haladok a korral. " - informatikai ismeretek Microsoft Office alapismeretek (30 óra)
| | | | Számítástechnikai alapismeretek Word Szövegszerkesztés Excel Táblázatkezelés
| | |
| "Haladok a korral. " - informatikai ismeretek Access adatbáziskezelési ismeretek (40 óra)
| | | | Az adatbázis alapfogalmai Első lépések az adatbázis-kezelés használatában Táblák kezelése, adatműveletek Lekérdezések, szűrések és az űrlapok
| adatbázis kezelés Access szűrés táblák
| |
| Mérőeszköz felügyelő és Mérőrendszer elemzés
| | | | Mérőeszköz felügyelő és Mérőrendszer elemzés
| Méréstechnika Mérőrendszer Elemzés Vizsgálati eljárás | Konkrét csoportba történő jelentkezés: Aktuális képzéseink menüpont |